Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

ΦΩΚΙΔΑ: Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΑΣ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΒΩΞΙΤΗ κ η ΑΣΦΑΛΕΙΑ POIGNON

Οι ανακοινώσεις των σωματείων των εργαζομένων στα μεταλλεία της Φωκίδος, ξεγυμνώνουν πλήρως την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί σχετικά με το καθεστώς ασφάλειας που επικρατεί.
ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΝΟΜΙΑΣ
Ο κ Poignion και οι συναυτώ ας αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Το αρμόδιο υπουργείο και οι υπηρεσίες του επίσης. Ας βρούν τον προσφορότερο τρόπο ώστε ο εργαζόμενος να πηγαίνει για εργασία στα μεταλλεία και να είναι σίγουρος ότι θα γυρίσει σώος και ασφαλής στην οικογένειά του!!
Κάποιοι ψυθυρίζουν ότι η κατάσταση είναι σε άγνοια του διευθύνοντος.
Την ίδια άγνοια που έχει και για τις παρεμβάσεις του περιβάλλοντος του για το λιμενικό ταμείο.
Φυσικά ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Ο λόγος στις αρμόδιες αρχές....στους εργαζόμενους, στις συλλογικότητες τους.

ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΒΩΞΙΤΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΙ ΒΩΞΙΤΕΣ Α.Ε ΄΄ΕΡΓΟΤΑΞΙΑΚΟ΄': 
ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΩΡΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ  ΣΤΟ ΜΕΤΑΛΛΕΙΟ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!
Μόλις μια μέρα μετά από τις διαβεβαιώσεις της διεύθυνσης του μεταλλείου ότι προτεραιότητα, πρώτα και πάνω απ’ όλα η ασφάλεια, ήρθε ένα ακόμα συμβάν να αποδείξει ότι οι καταγγελίες μας (αλλά και του Σωματείου «Χειριστών») δεν ήτανε εκτός πραγματικότητας, ειδικά στην περίπτωση της στοάς 526 μιας και προειδοποιούσαμε για ατυχήματα έως και δυστύχημα.
Στις 15/5 το απόγευμα έπεσε τμήμα της οροφής στη συγκεκριμένη στοά με αποτέλεσμα , ο φορτωτής να πάθει τεράστια ζημιά και από θαύμα δεν θρηνήσαμε απώλεια ζωής. Για τη συγκεκριμένη στοά είχαμε καταγγείλει επανειλημμένα τις διευθύνσεις του μεταλλείου ότι η εκμετάλλευση είναι ανορθολογική, ότι δεν γίνονται ξεσκαρώματα, ότι δουλεύουν οι εργαζόμενοι με φόβο, και ότι υπάρχει υπερβολική κάπνα λόγω ελλιπούς αερισμού. Είναι οι μέθοδοι που έφερε ο Πολυχρονόπουλος και μέρος των επιβλεπόντων της ΕΛΜΙΝ και που πολλές φορές και η προηγούμενη διεύθυνση αλλά και η τωρινή μας είχανε υποσχεθεί ότι θα αλλάξουν. Η χρήση του μηχανικού ξεσκαρωτή είναι απαραίτητη για την ασφάλεια των εργαζομένων στην υπόγεια εκμετάλλευση. Εργασίες σε θέσεις μe κουβέρτα σε ύψος 18 μέτρων και πάχους 70cm πρέπει να είχαν καταργηθεί. Οι μέθοδοι μιας εταιρείας που θέλει ΠΑΡΑΓΩΓΗ με παράλληλη μείωση του κόστους (όπως δήλωνε σε προχθεσινή του συνέντευξη ο διευθυντής), δεν μπορεί παρά να οδηγούν σε ελαχιστοποίηση των μέτρων ασφάλειας και άρα στη συχνότητα ατυχημάτων. Και στα υπόγεια ξέρουμε όλοι μας τι σημαίνει ασφαλή εργασία.
Οι ευθύνες λοιπόν για το ατύχημα δεν οφείλονται στην κακιά στιγμή ή στην κακιά ώρα αλλά είναι ευθύνες που καταλογίζονται στη διοίκηση της εταιρείας που και έβλεπε και άκουγε τις καταγγελίες μας αλλά και στην επίβλεψη που είτε μετά από εντολές είτε κατόπιν προσωπικών ενεργειών συνέχιζε (έως και επέβαλε) την καταστροφική απόληψη του μεταλλείου, μιας και η συγκεκριμένη στοά είναι πολύ πλούσια σε αυτό.
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

petrosdiver

Προς ενημέρωσή σας, να δηλώσω ότι οι απόψεις των συντακτών του ιστολογίου, δεν συμπίπτουν αναγκαστικά με το περιεχόμενο των άρθρων που αναρτούνται. Η παρούσα ιστοσελίδα ακολουθεί απαρέγγλειτα τον Κώδικα δεοντολογίας των Blogger (ΕΔΩ). Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το petrosdiver ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει. Επίσης διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη και ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...